Mivel a new yorki utazasom Kate Calvin Klein showja miatt 2nappal hosszabbra nyult, igy Londonban mindosszesen 3 napot toltottem. Ez alatt az ido alatt elsosorban termeszetesen az itteni ugynoksegekkel kellett talalkoznom, igy nem volt annyi idom bemutatokra jarni mint szerettem volna, de azert igy is eljutottam nehany showra ahol voltak lanyaink, es persze az osszes varosban levo modellunkkel talalkoztam, csinaltunk estenkent neha egy kis kozos programot. Hala Istennek jo sokan voltunk itt is, itt volt a divatheteken Anna, Esther, Melinda, Timea, Kate es Domi is!

Eloszor is csinaltam nektek nehany kepet a varosrol es 1-2 itteni ugynokseg irodajabol. (kepek a poszt aljan a galeriaban)

Az elso show-m ahova eljutottam, az Craig Lawrence-é volt, ami azert volt csupan erdekes, mert ezen 2 modellunk is ott volt, Anna es Esther szemelyeben. (nehany kep a bemutatorol es a backstagebol a galeriaban)

A kovetkezo show ahova ellatogattam az Kristian Aadnevik bemutatoja volt. Ez azert volt erdekes mert a tervezo baratnojevel mar talalkoztam 1 hettel korabban New Yorkban. O egy Anna nevu orosz lany volt, aki Polett  es Cathy lakotarsa volt New Yorkban es akivel nagyon jo baratsagba kerultem a New York-ban toltott 1 het alatt. Sokat meselt nekem a Londonban elo divattervezo baratjarol, es milyen kicsi a vilag… egeszen veletlenul pont az o showjara tevedtem amikor elkisertem Esthert a kovetkezo bemutatojara. Es meg kisebb a vilag: Egy magyar szarmazasu fodrasz lannyal is osszefutottunk a backstage-ben, akivel rogton csinaltam is egy villam interjut:

Esther es egy magyar fodrasz a londoni divathetrol

Talaltok nehany fotot errol a bemutatorol is a kepgaleriaban.

Vegezetul meg utolso nap kozvetlenul a repuloutam elott sikerult idot szakitanom es eljutnom Michael van der Ham bemutatojara is, ami kulonosen nagy erdeklodesre tartott szamot itt Londonban. O egy fiatal, nagyon-nagyon tehetseges divattervezo, akit az idei szezonban 3 masik fiatal, tehetseges tervezovel egyutt felkarolt a TOPSHOP, es az idei fashion weeken eloszor, a TOPSHOP szponzoralasaval be is tudtak mutatkozni a London FashionWeek hivatalos programjanak a keretein belul. Raadasul a show utan a ruhakat a TOPSHOP forgalmazni is fogja, tehat eleg nagy media es sajto erdeklodes volt a bemutato korul amit lathattok a kepgaleriaban talalhato fotokon is.

 Video ahogy Esther vonul:
 Esther vonul Michael van der Ham bemutatojan Londonban

Ez a bemutato volt a szemelyes kedvencem itt Londonban, de nagyon sajnaltam hogy nem tudtam megvarni Alexander McQueen showjat amin Kate is fellepett. Sajnos mar megvolt a repjegyem Milanoba, es mivel a McQueen show az utolso nap utolso bemutatoja volt, en akkor mar javaban a gepemen ultem es nem tudtam a helyszinen drukkolni Katanak. De sebaj, mert hal Istennek a divathet  folytatodott Milanoban, ahol 6 napot toltottem, es termeszetesen majd errol is beszamolok nektek egy kulon posztban, mint ahogy majd utana Parizsrol is.

Ha van barmi kerdesetek vagy barmi olyan dolog, amirol szeretnetek ha tobbet irnek, nyugodtan irjatok meg kommentben es majd a kovetkezo blogbejegyzeseknel figyelembe veszem oket!

Kepgaleria:

Balint